Maak gebruik van onze diensten en haal alles uit de kwalitatief hoogwaardige Peplink producten die wij aanbieden. Dankzij de expertise, services en trainingen van Frontier bied je altijd de juiste connectiviteitsoplossing met de juiste hardware!
Maak gebruik van onze diensten en haal alles uit de kwalitatief hoogwaardige Peplink producten die wij aanbieden. Dankzij de expertise, services en trainingen van Frontier bied je altijd de juiste connectiviteitsoplossing met de juiste hardware!
Connectiviteit: voor veel mensen een ondoorgrondelijk doch onontkoombaar begrip. Gelukkig zijn de engineers van Frontier uit Nijmegen specialisten op het gebied van SD-WAN. Wij zetten onze kennis graag in om onder andere Peplink-routers, antennes en andere producten te configureren, om zeker te weten dat de door ons aangeboden oplossing perfect tot zijn recht komt. Onze ervaren engineers configureren de nieuwe hardware volledig naar behoren, zodat jij helemaal klaar bent voor de installatie en uitrol van de oplossing! Daarnaast ondersteunen wij met het configureren van InControl2, het software-defined-gedeelte van de routers.
Bij Frontier stoppen we niet totdat we zeker weten dat jij het optimale uit jouw nieuwe hardware haalt. Daarom zetten wij ook na onze configuratieservice graag nog dat extra stapje voor jou. Dus beschik jij niet over de kennis of mankracht om de installatie van de door ons geleverde hardware te voltooien? Met de installatieservice van Frontier bieden wij graag de totaaloplossing, en ontzorgen we jou volledig. Onze engineers komen graag langs op locatie om ervoor te zorgen dat de nieuwe hardware – bijvoorbeeld de router of een antenne van Peplink – geheel naar behoren functioneert. Zo behalen we het best mogelijke resultaat!
We hebben een team van ervaren engineers die je te allen tijde kunnen helpen met het beantwoorden van al jouw vragen over de door ons geleverde producten. Pre- en aftersales maken deel uit van onze goede dienstverlening en zijn geheel kosteloos. Onze engineers denken vooraf met je mee en bieden een oplossing die aansluit op de wensen en behoeften. Wij bieden advisering vóór en serviceverlening na aankoop van onze producten. Daarnaast staan wij altijd paraat om iedere technische vraag van een treffend antwoord te voorzien en je te helpen waar we kunnen. Tenslotte zorgen wij ervoor dat jouw organisatie geen last ondervindt van technische issues, maar als er onverhoopt wel een probleem ontstaat, staan we klaar om het zo snel mogelijk op te lossen.
Om ervoor te zorgen dat niet alleen onze klanten, maar ook de klanten van onze Peplink resellers het optimale uit de door Frontier geleverde hardware halen, bieden wij onze resellers producttrainingen aan. Met deze trainingen leiden wij hen op tot experts op het gebied van onze producten, waarbij adviserings-, installatie- en troubleshootingvaardigheden voorop staan. Diepgaand inzicht met betrekking tot deze kennis en vaardigheden leiden namelijk tot klanttevredenheid, en dat is natuurlijk ons uiteindelijke doel. Met vele praktijkvoorbeelden en productkennis stomen wij onze resellers klaar voor iedere uitdaging op het gebied van verkoop en technische implementatie!
Als grootste Peplink Distribiteur op de Europese markt zijn wij trots op dit gewaardeerde merk. Alle overige producten die we verkopen zijn een toevoeging en ondersteuning op de Peplink producten. Bij Frontier hechten we dan ook veel waarde aan het goed functioneren van de unieke Peplink producten. Daarom bieden wij support aan voor alle door ons geleverde Peplink apparatuur. Dit noemen wij FrontierCare, en deze is beschikbaar voor de Blue Chip Series van Peplink. Daarbij kies je tussen twee pakketten: FrontierCare 1-jaar en FrontierCare 3-jaar.
FrontierCare 1-jaar voorziet jou twaalf maanden lang van hardwaregarantie en toegang tot InControl2, een Peplink service in de Cloud waarmee je jouw routergegevens kunt managen, monitoren en configureren vanaf iedere webbrowser. Daarnaast heb je recht op geavanceerde vervanging van je hardware met RMA (Retourneren Met Autorisatie). Jouw twaalf maanden beginnen vanaf de datum van aankoop, of na het einde van de vorige FrontierCare dekkingsperiode.
FrontierCare 3-jaar voorziet jou van dezelfde support, maar dan 36 maanden lang. Met een FrontierCare-supportpack ontzorgen wij jou op het gebied van connectiviteit en verzeker jij jezelf van de continue werking van al jouw Peplink apparatuur!
Neem direct contact met ons op!